Tuesday 28 August 2012

SELAMAT HARI RAYA!!!! 2012

walaupun hari ni dah lebih seminggu raya berlalu, tapi lagu raya and kuih raya masih lagi ada...
teringat sewaktu aku kecil dulu..sungguh meriah dengan hiasan kad raya..tpi sekarang nie..itu semua sudah di tinggalkan dek zaman..semua orang hanya menghantar melalui sms dan yang paling terbaru hanya facebook yang menjadi perantara..kalau dulu kad raya boleh di gantung,tapi sekarang takkan nak gantung hp ngan laptop pulak..hahaha
untuk pengetahuan semua..aku ni dari keturunan bugis. jadi kami sememangnya ada juadah wajib untuk pagi raya...nak tau ape die.....


tadaaaaaaaaaaaa!!!
ni namanya burasak..sedap taw, x cuba x tau..he he


yang ni pulak nama diberi ialah le pat lui

selain daripada makanan yang kat atas nie..family aku mewajibkan ketupat..ini semua juadah wajib di pagi raya..kalau xde ini semua bagaikan raya tidak bermakna..hu hu hu...
dari segi lauk pauk pulak..bale bangkung(ikan parang) ayam masak kurma and kuah kacang..WAJIB ade!!! he he...

KEMERIAHAN BERSAMA RAKAN TAULAN.....


pada raya ke-3,aku bersama rakan2 daripda sekolah rendah merayakan bersama-sama...seronok sangat sebb setelah sekian lama tidak berjumpa dan kini hari raya menemukan kami...oleh kerana masing2 ade comitment sendiri agak sukar untuk kami berjumpa selalu..sekali-sekala berjumpa nie lain jugak rasanyer...




ade banyak lagi gambar kami bersama,tapi aku share 1 jer la ngan korang k...



yang ni member2 dari sekolah menengah..dari pagi sampi ke malam ktorng beraya..he he he

setakat nie...ni jer kowt yang aku boleh kongsi...hik hik hik

SELAMAT HARI RAYA..maaf zahir & batin k!!











No comments:

Post a Comment